Rabu, 14 Januari 2015

tempat wisata di garut jawa barat

در معبد Cangkuang معبد تنها هندو در جاوه غربی است که با موفقیت بازیابی شد به این نقطه است. معبد کامپونگ Pulo روستا در Cangkuang، Leles، Garut منطقه واقع شده است. محل آن در ارتفاع 700 متر بالاتر از سطح دریا تراس برنج پوشیده از سبزه و زیبایی 4 کوه بزرگ در غرب جاوا Gunung Haruman کوه Kaledong کوه Mandalawangi کوه و رعد و برق. دولت های محلی این منطقه Garut به عنوان گردشگری فرهنگی و گردشگری طبیعت ساخته شده است.

در معبد Cangkuang می ایستد در سرزمین اصلی دارد شبیه به یک جزیره کوچک در وسط دریاچه وجود نام در Cangkuang، بنابراین شما نیاز به استفاده از یک قایق برای رسیدن به آن. در دشت نیز شما شهرک سنتی کامپونگ Pulo و مقبره محمد Arief پدربزرگ و مادر بزرگ را ببینید. پدربزرگ و مادر بزرگ Dalem Arief محمد روستای اجدادی Pulo است که در آن اصل پادشاهی Mataram مسنجر که با حمله به باتاویا VOC وظیفه بود بود است. اما حمله شکست خورده، شرم و ترس به بازگشت به گزارش به Mataram و او و پیروان او ساکن در روستای Cangkuang و گسترش دین اسلام اینجا ترجیح می دهند.

در معبد Cangkuang معبد هندو آثار در قرن هشتم هجری در سال 1978 بازسازی شده است. اصلی ساختمان تنها در حدود 40% از خرابه های زمانی و بقیه معبد سنگ های مرجانی و ملات و شن و ماسه و آهن ساخته شده است.

در معبد Cangkuang اولین بار در سال 1966 توسط گروهی از محققان در گزارش Vorderman در کتاب "Bataviaasch Genootschap به جلو" در سال 1893 نوشتن بر اساس کشف شد. کتاب وجود آسیب دیده اشاره مجسمه و اجدادی آرامگاه محمد Arief در Leles. در معبد Cangkuang نام خود را از نام روستا گرفته شده است و نام گیاه (کادی furcatus) در مجاورت است. برگ گیاهان در cangkuang ساکنان اغلب به تشک یا بسته بندی، پوشش خرما قند استفاده می شود.

اصل اختراع این سایت است به سادگی یک قطعه سنگ معابد و مقبره های باستانی و مجسمه شیوا آسیب دیده است. این مجسمه چهره تخت دست دوم به مچ دست قطع شده است. صورت عرض 8 سانتیمتر عرض 18 سانت عرض شانه 9 سانتی متر دور کمر padmasana ۳۸ سانتیمتر (ارتفاع 14 سانتی متر) پایه 37 سانتی متر و 45 سانتی متر (ارتفاع 41 سانتیمتر). مجسمه در موقعیت cross-legged در حالت نیلوفری با دو پای چپ پای خود را صاف و ران درونی حق مشرف گذشتند. پای راست را رو به پایین در نعلبکی. جلوی پای چپ سر گاو (nandi) است که منجر به جلو گوش وجود دارد. با سر کارشناسان nandi در نظر است که این مجسمه شیوا. هر دو دست در بالای ران روبترقی. در بدن صاف کننده شکم و قفسه سینه و گوش صاف کننده صاف کننده وجود دارد. علاوه بر مجسمه آثار تاریخی پیش از سنگ ابزار ابسیدین، تکه های سفال از زمان Neolithicum و تخته سنگ فرهنگ megalithic در بر داشت.

در معبد Cangkuang ساختمان می ایستد در منطقه مستطیل 4.7 x 4.7 متر با ارتفاع 30 cm. پا ساختمان که پشتیبانی از pelipit padma, pelipit, pelipit و kumuda pasagi اندازه 4.5 در 4.5 متر با ارتفاع 1.37 متر در سمت شرق بیننده است که در آن پله ها تا طول 1.5 متر و lébar متر 1.26. مستطیل شکل ساختمان 4.22 4.22 m x 2.49 متر ارتفاع در شمال وجود است ورودی که 1.56 متر (ارتفاع) × 0.6 متر (عرض). بالای معبد وجود دارد که در دو سطح مستطیل شکل هستند, 3.8 x 3.8 متر بالا 1.56 m x 2.74 2.74 m و ارتفاع محمد 1.1 داخل اتاق به اندازه 2.18 هستند, 2.24 m x 2.55 m بالا در حوضه هستند اساسا اندازه گیری 0.4 x 0.4 متر 7 متر عمق است.

tempat wisata garut darajat | tempat wisata garut darajat | tempat wisata garut darajat

Tidak ada komentar:

Posting Komentar